Hopp til hovedinnhold

Treløver på boks!

Hei ja! Dette her prøvde jeg egentlig å få lagt ut i går, men det klarte jeg visst ikke :p Vi var hvertfall på musikkvideoinnspilling, og endte på en liten snurr. Fant et par videoer jeg da. Også kommer det bilder fra innspillingen senere. Og fra bursdagen min. Loooover at det kommer i dag.

EKTE GROUPIE!
Hahahaha! Pia da vi kom hjem. Sjekk video under 😉

Hade og takk for oss..

Les mer