Hopp til hovedinnhold
THE FLAMING LIPS SLIK 100 MILLIONER FÅR SE DEM UNDER SUPER BOWL (HYUNDAI)

The Flaming Lips’ Super Bowl-bilreklamefilm

THE FLAMING LIPS SLIK 100 MILLIONER FÅR SE DEM UNDER SUPER BOWL (HYUNDAI)

En av reklamefilmene man får se under oppgjøret mellom San Francisco 49ers og Baltimore Ravens under søndagens Super Bowl er fra Hyundai.

Det sør-koreanske bilmerket teamer opp med Wayne Coyne og hans 30 år gamle gruppe The Flaming Lips i en snutt som kler Oklahoma-bandet.

– The Flaming Lips er veldig like Hyundai, sier bilmerkets markedssjef Steve Shannon i en pressemelding.

– De er litt annerledes, de har holdt på lenge og blir stadig bedre.

Den nye låten som brukes, «Sun Blows Up Today», blir angivelig et iTunes-bonusspor på gruppens kommende album The Terror:


Hyundai elsker altså The Flaming Lips. En som ikke gjør det er Erykah Badu, som mener Wayne Coyne fucket over hennes lillesøster via denne nakenvideoen

Nyeste saker fra 730.no

Les mer