Nå kan også du rocke den ikoniske winged eyeliner-en til Adele.
Sangeren skal nemlig være i gang med å lansere et sminkemerke.
Det gjenstår å se hva slags ringvirkninger det vil få for karrieren som musiker.
Adele (født i 88) gjør som Ariana Grande, Selena Gomez, Rihanna, Billie Eilish, Britney Spears, DJ Khaled++ og lanserer sitt eget sminkemerke ifølge flere internasjonale medier.
«Set Fire to The Rain»-sangeren avsluttet nylig Las Vegas-oppholdet som har pågått siden i fjor. Kort tid etter søkte hun om kommersielle rettigheter via The Shelbourne Collective.
Les også: Venner og kolleger hyller Matthew Perry
Så fort søknaden har blitt innvilget kan sangeren begynne å produsere og distribuere egne skjønnhetsprodukter som kremer, sprayer, oljer og den ikonisk eyeliner-en.
Fansen ser ut til å være splittet om dette er gode nyheter eller ei.
Et sminkemerke betyr tross alt mindre tid til musikken og fansen. Eller så ender hun opp – som en viss Bad Gyal – med å bruke musikken som agn for å få fansen til å kjøpe produktene hennes.
I sommer forklarte Tottenham-stjernen dessuten at hun er klar for å bli mamma igjen etter en fan spurte om tips angående navn til sitt ufødte barn.
– Jeg har veldig lyst til å bli mamma igjen snart. Jeg har faktisk skrevet en liste, så hver gang jeg ser et navn jeg liker så skriver jeg det ned på telefonen min, deler Adele.
Mange føler lansering av sminkemerke er en kjedelig trend som snart burde runde av i kjendisverden. Det minner litt om dagene når stjernene lanserte parfymer annenhver dag.
Adele er kanskje ikke den første profilen en assosierer med sminke, men hvem vet? Plutselig blir Adele den nye Kylie?
Sangeren har ikke bekreftet ryktene selv.