
Sammen med fotograf Cliff Watts og sin franske partner, godluktgiganten Coty, har 42-åringen skutt kampanjen på Hawaii, blant annet vassende iført en våt, tynn bomullskjole, samt scener hvor hun kun har på smykker.
– Jeg er lidenskapelig engasjert i dette prosjektet ettersom jeg alltid har ønsket praktisk erfaring når det kommer til å skape en parfyme som representerer meg på en genuin måte, forteller skuespilleren i en pressemelding fra produsenten.
Tidligere har Halle fortalt Women’s Wear Daily at hun var involvert gjennom hele skapelsesprosessen.
– Lukten er veldig sensuell, veldig naturlig.
Det mest kjente trickset til Halles rollefigur var å utgi seg for å være en kunde på jakt etter diamantringer. Med sin smidige sjarm og koseprat, forvirret hun ekspeditørene så de ikke merket hvor mange eksemplarer som var tatt frem, for så å forlate luksusbutikkene mange titalls tusen kroner rikere.
Se Halle Berry demonstrere hvordan man får sexy lepper.