Se Rihanna for Puma

30. apr 2015 kl. 00:00
BABE (PUMA)

BABE (PUMA)

Blir det en ny vår for Puma? Det tyske merket har ikke klart å holde seg like relevant som for eksempel adidas eller Nike, men bør få en stiligere status med Rihanna på laget. Se det første offisielle promobildet nederst i saken. 

(Side note: Calvin Kleins undertøyssalg hoppet i taket etter at de lanserte #mycalvins, og fikk trendsettere som Kendall Jenner, Miranda Kerr, Justin Bieber og vår egen Hannli Mustaparta til å poste Instagram-bilder hvor de er kledd i den gjenkjennelige logoen.) 

Rihanna er mer enn bare en ambassadør og et ansikt utad for Puma, 27-åringen fått rollen som creative director (kreativ leder?) for sportsmerket. 

I pressemeldingen sier RiRi at prosjektet har vært tipptopp.

– Det er godt å finne et merke som feirer styrke og individualitet. Jeg kan ikke tenke meg en mer perfekt partner å samarbeide med som creative director, og jeg gleder meg til å vise dere hva Puma og jeg har laget sammen.

Vi tipper det blir endel Puma-relaterte selfies på Rihannas digge Instagram-konto i tiden fremover. 

Se det første offisielle promobildet: 

Se også: Rihanna pranker Jimmy Kimmel (VIDEO)