Hopp til hovedinnhold
Pop-up i Oslo byr på blant annet mote, filmvisning (Clueless!) og live-pod (Klarna)

Utforsker fremtidens varehandel med tre dagers pop-up-butikk i Oslo

Vil utfordre status quo.

Denne saken er et samarbeid med motenettstedet Melk & Honning

Hvilke muligheter ligger det i fysisk varehandel i 2019? Det vil Klarna utforske, og åpner tre dagers pop-up-butikk i Oslo sentrum, nærmere bestemt i Møllergata 6.

Fordelt på 1000 kvadratmeter vil lokalet romme produkter fra ulike leverandører og samarbeidende multibrand-butikker som YME Universe, F5, Varier Furniture, Koch Parfymeri, Maria Black med flere.

Les mer om eventet og sjekk ut programmet her.

– De som kjenner Klarna vet at vi liker å utfordre status quo og gjøre ting annerledes, det handler om å lage den smoootheste kundeopplevelsen. Det skal være inspirerende og morsomt å handle. Med dette pop-up-prosjektet ønsker vi å utforske hvordan det ville være å tre inn i en Klarna-verden, sier Klarnas markedsdirektør i Norge Thomas Elvestad.

Pop-up-butikken er åpen fra torsdag 5. september til og med lørdag 7. september alle dager fra kl. 10 med visning og forestilling med HAiKW/ og Det Andre Teatret, skate-lansering med Herotic, live podcast med Isabelle Ringnes samt lanseringer, fester og mini-konserter.

Fortsetter nedenfor

Prosjektet er en fortsettelse av vårens Smoooth Runway der de norske designerne Anne-Karine Thorbjørnsen, Michael Olestad og HAiKW/ viste sine kolleksjoner på Sentralen i Oslo.

– Smoooth Runway, samarbeidet med Snoop Dogg og nå pop-up-prosjektet er alle eksempler på aktiviteter vi gjør for å bygge Klarna som et livsstilsbrand og ta del i popkulturen. Siden en stor del av de 5000 norske nettbutikkene som benytter Klarna i dag er innen mote, skjønnhet og design – så føles disse aktivitetene veldig riktig, sier Elvestad.

Melk & Honning er arrangementets mediepartner.

Les mer