Hopp til hovedinnhold
FUN FACT: MODELLEN ALVIN SANTOS ER OGSÅ FOTOGRAF FOR 730 (AKAM1K3/URBAN)

Norske Urban i ny drakt

FUN FACT: MODELLEN ALVIN SANTOS ER OGSÅ FOTOGRAF FOR 730 (AKAM1K3/URBAN)

Denne saken er skrevet i samarbeid med Urban og motenettstedet Melk & Honning

De siste to årene har Urban jobbet med å relansere seg selv, og første smakebit fikk vi da kjeden åpnet dørene til sin splitter nye verden på Strømmen Storsenter i mai

Nå får Urban også en real digital oppussing.

Den Varner-eide kjeden har solgt klær og tilbehør via nett siden 2008, men tar det hele nå et steg videre. Snart lanseres en egen app, og via nettsidene skal man kunne sjekke lagerbeholdning i butikk, samt bestille varer som kan hentes hos din nærmeste Urban-sjappe. 

– Det vi jobber for er å være tilgjengelig for våre kunder akkurat hvor og når de ønsker det, noe som er en nødvendighet for å fortsette å konkurrere i et tøft marked, forteller CEO Andreas Gallefoss til 730 og Melk & Honning. 

Fortsetter nedenfor

Sammen med relanseringen presenteres også en ny logo sammen med slagordet «Come Play With Us».

– Come Play With Us er vårt varemerkeløfte som er grunnlaget for alle avgjørelser vi tar. Det er en invitasjon til alle som vil leke med oss, forklarer Urban-lederen. 

Gallefoss ser raust nok på kunden som den egentlige sjefen. 

– Vi tror på at alle våre avgjørelser snart skal tas av de som handler hos oss, det er kundene som er ekspertene og det er de vi må leve opp til kravene fra. Med Come Play With Us inviterer vi kundene til å starte denne dialogen, så vi sammen kan utvikle Urban, varemerkeporteføljen og produktene vi fører, avslutter han. 

De splitter nye nettsidene til Urban.no lanseres denne uken. 

Se også: Helly Hansen tar tilbake hip-hop-favoritt

Nyeste saker fra 730.no

Les mer