Norske gladgutter boostes av Justin Timberlake

26. sep 2009 kl. 00:00

– World-ready Euro-styling with just a touch of cheese (can you say Jarlsberg?), everything about the brand – from slick suits to outwear – is vibrant and fun, designed for people who like to excite the eyes but don’t take themselves too seriously.

Det var sikkert stas for Moods of Norway da skrulla Perez Hilton rocket klærne deres under MTVs VMA tidligere denne måneden (– Fierce, Fun, Faboosh!), men det blide avsnittet overfor er fra nettstedet til den litt mer delikate Justin Timberlake.

28-åringen, som på sin side byr på mye redaksjonelt innhold, lenket til skrytesaken The Bright And Ballsy Clothes of Moods of Norway for sine 800 000 Twitter-følgere fredag kveld.

– På en Los Angeles-fest fikk vi øye på en av deres dresser, som en velkledd rockemusiker (noe som ikke lenger er et oxymoron!) hadde på seg, og siden har vi vært fans, står det på Justintimberlake.com, som forteller at de elsker Peder Børresen og Simen Staalnackes «creative spunk».

Nettstedet viser klippet nedenfor, fra Oslo Fashion Week i vinter.

Justin Timberlake, som i år er GQs best kledde mann, driver selv klesmerket William Rast.

Se også: Bildeblogging fra Moods of Norway-bursdag


Se også: Bilder fra Fam Irvolls fashionfest

Fun fact: DJ-ene Olle Abstract, Asbjørn Slettemark og DJ Herkules har en trio sammen under navnet Dudes of Norway.