Det med alkoholfritt gikk jo i dass da. Røyk jo på en så klart. Selv på Toten. Tragisk.Sååååååå sånn ellers har jeg spist så mye godteri jeg bare kan. (Den nye kvikklunsjen er særr VILT digg!) Også har vi sett nesten hele siste sesong av The Wire. Det blir verdenskrise når den tar slutt.I morgen er det jobb. Påskeferie har de ikke hørt om på NRj. Joda.. Får jo ferie på torsdag. Da skal jeg til Beitostølen. Påske = Øl. HURRA!
Folk pakker jo forskjellig..
Chilleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeern


