Kan det bli omtrent slik. Hvis Dagsrevyen druser på med litt Auto-Tune… Av 23. apr 2009 kl. 00:00 Kan det bli omtrent slik: Det er kjedelig å se på folk booste opp Auto-Tune: Strictly 4 tha audio-geekz: