Live-podcast, mote og minikonserter.
Denne saken er skrevet i samarbeid med motenettstedet Melk & Honning
Klarna vil utfordre status quo og utforske hvilke muligheter det ligger i fysisk varehandel i 2019 med en tredagers pop-up-butikk i Oslo sentrum.
Fordelt på 1000 kvadratmeter i Møllergata 6 vil lokalet romme produkter fra ulike leverandører og samarbeidende multibrand-butikker som YME Universe, F5, Varier Furniture, Koch Parfymeri, Maria Black med flere.
– Det har skjedd store endringer innen varehandel de siste fem årene. Produkt og opplevelser knyttes stadig tettere sammen, samtidig som digitalisering og netthandel legger stort press på tradisjonelle forhandlere. Fysisk retail kan ikke alltid konkurrere med netthandel på fleksibilitet, men bør heller leve side om side ved å understreke shopping-opplevelsen. Det utforsker ukens pop-up ved hjelp av identitetsskapende set-design, daglige aktiviseringer og ny betalingsteknologi, sier Jostein Wålengen, daglig leder i presse- og produksjonsbyrået 8392.
Butikken holder åpent fra kl. 10 torsdag 5. september til og med lørdag 7. september med daglige aktiviteter.
Se hele programmet for pop-up-butikken her:
TORSDAG 5. SEPTEMBER:
– Åpning av Klarna Pop-up, kl 10
– Minikonsert med Ruben, kl 14
– Ruben-etterfest m/ DJ Beatriixx, kl 21
FREDAG 6. SEPTEMBER:
– Live podcast med Isabelle Ringnes, kl 12
– HAiKw/ SS20-presentasjon i samarbeid med Det Andre Teatret, kl 17 – se event her
– Release og etterfest med Herotic, kl 20 – se event her
LØRDAG 7. SEPTEMBER:
– Minikonsert med Linni, kl 13.30
– Avslutningsfest: Klubb Verdensstjerne – se event her
Varm opp med EP-en til Ruben (som har over 80 millioer streams):