…ja, hvis vi får disse! Hurra for vårstemning i byen, bypåske og tørr asfalt. Snart slipper vi å henge fra oss i garderoben når vi skal danse, og vi skal snart spille i bakgården på Fugazi i Oslo. Under tak. Det blir vårfest med stor V.
…også vil vi gjerne ha noe sånt, nå som solen titter frem. Legg merke til søte fan-armbånd. (Trykk for å forstørre bildene)



