Hopp til hovedinnhold

Go shawty, it’s my birthday!

YEEEEAH! På lørdag hadde jeg bursdag! Den ble selvfølgelig feiret på Prærien, i EKTE Fladen stil 😉 Takk til alle som kom og ga meg en en herlig kveld! Love ya’ll!

Våknet til frokost på sengen fra jentene mine <3>

Jokke og Dropset in the house!
Kriss og Alex
You know who the real queen is!
Alex, Fredrik, Mads og Marius

Aldri en Fladen-fest uten REKA!

STAGEDIVEEEEEE!

MidtstillI love yellow people <3>

Sister-love <3>

«Alle setter seg på Rune Marius!!!!!!»
Limboooo!

Les mer