Go shawty, it’s my birthday! Av 18. jan 2010 kl. 00:00 YEEEEAH! På lørdag hadde jeg bursdag! Den ble selvfølgelig feiret på Prærien, i EKTE Fladen stil 😉 Takk til alle som kom og ga meg en en herlig kveld! Love ya’ll! Våknet til frokost på sengen fra jentene mine <3> Jokke og Dropset in the house! Kriss og Alex You know who the real queen is! Alex, Fredrik, Mads og Marius Aldri en Fladen-fest uten REKA! STAGEDIVEEEEEE! I love yellow people <3> Sister-love <3> «Alle setter seg på Rune Marius!!!!!!» Limboooo!