Booty-popping, hvor (som oftest) kvinner skiller rumpeballene og rister løs, uten hjelp av hendene, er kanskje litt for mye av det gode, for pusekattdukkene er neppe interessert i å bli sammenlignet med strippere.
Den 30 år gamle filipinsk-amerikaneren beskriver likevel «Bottle Pop» som «freaky fun», med en musikkvideo hvor dans står i fokus.
– Dere kommer til å ville poppe noen flasker etter denne.
Nicole Scherzingers syv år yngre kjæreste holder seg også i form.
Låten, som først hadde med Snoop Dogg, er den fjerde singelen fra Pussycat Dolls’ seneste album Doll Domination. Dukkenes forrige, «I Hate This Part», produsert av danske Jonas Jeberg, lå på VG-lista i syv uker, og er på 11. plass på Billboard Hot 100.
Pussycat Dolls kan ikke bare riste løs og gå i spagaten, de er også designere. Sammen med sin «mamma», stjernekoreograf Robin Antin, lanserer Nicole Scherzinger og hennes pusekatter nå undertøyskolleksjonen «Shhh…» sammen med den kanadiske kjeden La Senza.
– I enhver kvinne bor det en Pussycat Doll, sier Antin i pressemeldingen, i håp om å lokke frem skjulte villkatter.
Se de freshe forsidesakene til 730.no.
Det intime prosjektets samarbeidspartner har tidligere fått kritikk for å være for frekke i sine hudfokuserte reklamekampanjer. Men lanseringen av «Shhh…» bør gå greit, ettersom folk flest nå er vant til å se Pussycat Dolls lettkledde.
Usjenert Pussycat Dolls-fan som tar en amatørvariant: