– Det sier du? TV-en min er ødelagt.
Ikke noe å pipe over. TV3 er så 2009 at det er nesten «umulig» å gå glipp av kjønnsaktjakten i Mexico, ettersom alle episodene legges opp på TV3.no rett etter sending.
Noe mannen i gata har fått med seg – og setter pris på.
– Paradise Hotel er den store trafikkdriveren om dagen. Vi har aldri opplevd større websuksess, forteller kanalens presse- og informasjonsansvarlige Glenn Ø. Støldal til 730.no.
- Det er åpenbart at serien har dratt TV3.no «til himmels». Halvparten av sidevisningene er knyttet til Paradise Hotel, og det er episodene og øvrig videomateriale som trekker brukerne.
I uke 13, to uker etter at serien begynte, ble det avspilt over 1,6 millioner klipp på siden, og i denne perioden ble hver episode i snitt startet opp over 100 000 ganger.
De gangene 730 har sett Paradise på TV3s nettsted (i lunsjen), har teknikken – i motsetning til andre kanalers videosider – fungert prikkfritt på Mac og PC på alle browsere.
Les også: Triana: – Elskovssyke? Vi får se.
Støldal forteller at de har fått veldig mange positive tilbakemeldinger på tilbudet.
– Vi er først og fremst opptatt av å gi våre seere en total underholdningspakke, med websiden og tv-sendingene som komplementære tilbud.
Paradise Hotel-finalen vises torsdag 14. mai. Men du trenger altså ikke å se den da.
Les også: TV3 ønsker lite Triana-hud.