Første episode av serien ble sett av 10 millioner første dag

11. feb 2019 kl. 00:00
OH SNAP! BHAD BHABIES BERØMMELSE BLE LENGER ENN 15 MINUTTER  (SNAPCHAT)

OH SNAP! BHAD BHABIES BERØMMELSE BLE LENGER ENN 15 MINUTTER  (SNAPCHAT)

Snapchat fikk en stor start på sin nye seriesatsing Bringing Up Bhadie med Bhad Bhabie alias Danielle Bregoli. Den første episoden fikk over 10 millioner unike visninger i løpet av det første døgnet, ifølge Newsweek.




Pressemeldingen fra telefonapplikasjonen sammenligner tallet til sitt nye show med
Keeping Up with the Kardashians, som i snitt «bare» har 1,5 millioner seere per episode.




Tallet til KUWTK er dog fra TV, mens BUB vises på Discovery-siden til Snap. I tillegg varer hver av de 12 episodene i sesong 1 av Danielles serie i ca. 5 minutter.

Fortsetter nedenfor traileren.


Serien viser hvordan hun jobber for å bli tatt som seriøs rapstjerne med hjelp fra – og konflikter med – moren Barbara Ann Bregoli alias Barb (også kjent fra Dr. Phil), manageren Adam Kluger, livvakten Frank Dellatto og koreograf Deja Riley. 
 
De fleste trodde at Danielles «cash me outside, how ’bout dat»-berømmelse hos Dr. Phil i 2016 skulle vare i 15 minutter. Men den i dag 15 år gamle Florida-jenta klarte altså å holde på interessen – for å si det mildt.
 


Som Bhad Bhabie («bad baby») ble hun den yngste kvinnelige rapperen noensinne på Billboard Hot 100 via «These Heaux», fulgt av mixtapen
15 med gjester som YG, Ty Dolla $ign, City Girls og Lil Baby. Nedenfor er hennes video med Tory Lanez.

Hennes Bhanned in the USA Tour var innom 25 byer sammen med Asian Doll.





I forrige måned ble tenåringen ambassadør for CopyCat Beauty via en avtale til 900 000 dollar (ca. 7,6 millioner kroner).




Serien har blitt lansert sammen med store billboards i flere byer, hvor man kan snappe Snap-koden på billboardet og da få opp 15 forskjellige snutter med Danielle på telefonen.
 
Se også: Beefen mellom Bhad Bhabie (15) og Iggy Azalea (28) ble fysisk: Se video 🙃