OH SNAP! BHAD BHABIES BERØMMELSE BLE LENGER ENN 15 MINUTTER (SNAPCHAT)
Snapchat fikk en stor start på sin nye seriesatsing Bringing Up Bhadie med Bhad Bhabie alias Danielle Bregoli. Den første episoden fikk over 10 millioner unike visninger i løpet av det første døgnet, ifølge Newsweek.
Pressemeldingen fra telefonapplikasjonen sammenligner tallet til sitt nye show med Keeping Up with the Kardashians, som i snitt «bare» har 1,5 millioner seere per episode.
Tallet til KUWTK er dog fra TV, mens BUB vises på Discovery-siden til Snap. I tillegg varer hver av de 12 episodene i sesong 1 av Danielles serie i ca. 5 minutter.
Fortsetter nedenfor traileren.
Som Bhad Bhabie («bad baby») ble hun den yngste kvinnelige rapperen noensinne på Billboard Hot 100 via «These Heaux», fulgt av mixtapen 15 med gjester som YG, Ty Dolla $ign, City Girls og Lil Baby. Nedenfor er hennes video med Tory Lanez.
Hennes Bhanned in the USA Tour var innom 25 byer sammen med Asian Doll.
I forrige måned ble tenåringen ambassadør for CopyCat Beauty via en avtale til 900 000 dollar (ca. 7,6 millioner kroner).
Serien har blitt lansert sammen med store billboards i flere byer, hvor man kan snappe Snap-koden på billboardet og da få opp 15 forskjellige snutter med Danielle på telefonen.